Thursday, January 5, 2012

Preparation to IIUM Kuantan #1

assalamualaikum..., hari ni dah 5 haribulan.., mean 26 hari je lagi nak ke kuantan so far persiapan aku.., x de banyak mane.., just dengar cakap orang pasal environment.., yang sukar tuk dibayangkan dan some stuff that I bought yesterday at OJC warehouse sale..

here it is..


just a pair of shoe and a belt.., jap.., satu lagi aku beli seluar.., tapi mak aku dah basuh.., tak sempat amek gambar.., actually aku tak minat pon kasut ni.., tp ni je choice yang ade.., mklumlah.., warehouse sale dah lame bukak.., g lmbat.., mmg abes lah kan yang cntek2 tu.., huhu..,

agipon kst ni aku just nak buat kasut untuk event2 rasmi je kat sane nanti.., macam registration dan sebagainye tu..,

then aku pakai kasut ni je gi kuliah..,


boleh kan?? sebab kat booklet tu kate kasut dark colour..,

so far ini je lah preparation aku.., oh ye.., ngan ptptn aku masih belum di proses.., yang tu kene la menunggu an..,


so farewell guys.., thanks for your time..