Friday, January 20, 2012

aku dan novel... (part 1)



assalamualaikum semua.., pergh dah lame x update bende ni.., maklumlah.., duk umah.., otak pon kosong je nak citer ape an..,


so entri kali ni aku nak citer sikit pasal diri aku.., nak taw, teruskan membace.., klw x nak boleh tekan butang pangkah kat hujung tu atau back ke page sebelum ni..


sebelum tu mesti ade yang pelik.., lelaki baca novel?? bukan semua yang pelik tapi seteng2 je ea.., ade lak yang anggap lelaki yang baca novel ni JIWANG.., ok that wasn't me.., im not that kind of person k.., banyak genre novel kat dunia ni.., so jiwang ngan novel takde kaitan nye.., nak belajar berjiwang ngan novel boleh la.., haha


first time aku baca novel >> form 2.., time ni la aku start novel pertama aku.., novel tu aku jumpe kat library sekolah.., maklumlah time form 2 aku sekolah petang.., member2 aku selalu ajak gi sekolah pagi2 lepak kat library.., haha.., oh ye lupe lak.., tajuk novel tu kaki bola..

tu lah dia novel pertama aku baca dan berjaya habiskan..


novel ni mengisahkan seorang budak.., sangat minat dengan bola sepak.., tapi kaki bangku.., macam aku lah senang citer.., hehe.., but then dia jumpe idola dia dan berlatih sama2 and jadi star sekolah dia.., ok yang ni x macam aku.., haha..,


ok aku malas nak wat entri panjang2.., so kalau korang nak taw lagi lanjut.., tunggu esok hari ye..,


terima kasih kerana sudi membaca =)