Monday, January 23, 2012

aku dan novel... (part 2)

ok ni kesinambungan entri aku sebelum ni.., bagi yang tak taw pape klik le link ini previous entry..


so itu lah novel pertama yang aku baca.., tapi masa tu aku tak ade minat lagi nak beli novel.., malas nak membaca.., 


time form 4 aku dah kene duduk asrama.., pindah sekolah.., kenapa pindah?? tak yah taw la.., hehe


time ni aku mula baca novel balik.., tapi bukan novel yang aku beli.., sebab time tu aku fikir klw aku beli novel nanti dak2 ni cakap ape lah lelaki baca novel (kolot lagi time tu).., kebanyakannye aku baca dan habiskan kat library..,


satu masa member aku sorang ni balik hostel bawak some collection dia.., so aku try la pinjam.., sci-fi punye genre.., tajuk dia BUDAK PSIKIK.., sangat best citer ni .., since then aku pinjam novel member aku sorang ni..,


forget to mention.., member aku ni lelaki ea.., bukan pompuan..,


since then aku mule beli novel aku sendiri.., dan dengan bangganya.., semua novel yang aku beli aku habiskan.., dan takde satu novel berlebel jiwang pon yang aku beli.., haha


oh ye tapi aku ade terbace satu novil ala2 jiwang ni., 

tq uncle google


ni la buku nye.., best.., walaupun tak berapa tebal.., aku mengambil masa yang sangat lama untuk menghabiskannye.., kenape?? korang fikir la sendiri ye.., 


bye.., 
and to all chinese selamat tahun baru china ye