Tuesday, March 6, 2012

latest update from me!!!


Dah lama jugak aku tak update blog nih..,  sebanarnye dah lama aku nak update, tapi asyik tak berkesempatan je..

Masuk hari ni dah lebih sebulan aku berada di bumi kelahiran aku.., kuantan la.., ok ape aku buat kat kuantan?? Soalan menarik.., aku akan berada disini selama 4 tahun untuk segulung ijazah.
Aku menjadi siswa UIAM Kuantan dengan rasminya pada 1 februari 2012. So lepas ni perjuangan jadi lebih perit dan mencabar lagi.., dengan kos sains matematik yang kebanyakan orang anggap boleh jadi cikgu sahaja, aku dapat rasakan yang kos ini menarik dan mencabar.., lebih2 lagi kos ni berada di bawah bidang sains yang tulen. Kalau yang masih di alam persekolahan tu rasa matematik sangat senang.., apa kata korang amek kos ni kat university nanti.., aku yang baru sebulan di sini pon baru mendapat rentak untuk follow lecturer..
Ok berkaitan dengan kos2 tu nanti je la aku cerita.

Tak sampai sebulan aku berada disini transport peribadi aku dah sampai, kenapa?? Sebab sangat susah untuk bergerak tanpa transport sendiri.
Sebulan aku duduk sini, macam2 telah berlaku dan macam2 kerenah kengkawan yang baru aku jumpa.., dulu ingat dia ni macam ni., rupanya macam tu.., biasa lah tu.., even kekadang pon kita tak kenal diri kita sendiri.,
Aku rasa sampai sini je kot aku nak update.., banyak aku nak ceritakan sebenarnya.., tapi nanti2 je la.., tunggu entri2 akan dating.., kalau nak sumbat semua dalam entri ni, nanti termuntah pulak korang baca.., panjang yang teramat.., haha..,

Ok bye, Assalammualaikum.