Sunday, January 16, 2011

impianku kian terlaksana

assalamualaikum to all bloggers..,

ish lame gak tak update blog nih.., hihi.., maklumlah busy mengusahakan sesuatu.., haha

kali nih aku nak men"declare"kan diri aku sendiri sebagai "indie designer".., hahaha.., ni lah impian aku yang kian terlaksana..,

bukan designer rumah untuk decorative yer.., tetapi graphic designer..,

kenape designer yer??

sebab aku mula berminat nak membuat sesuatu bukan mengedit sesuatu menggunakan photoshop.., walaupun masih mentah lagi.., aku tetap ingin teruskan sebab makin hari pengalaman makin bertambah ilmu lak makin tinggi kan..,

aku bukan sahaja design graphic untuk berada di komputer.., tetapi untuk dipakai juga.., contohnye di baju mahupun di button badge.., kebiasaannye.., nak letak kat mug kat payung pon boleh.., hihi

sebagai indie designer yang diisytiharkan diri sendiri.., hehe.., aku perlukan emblem atau logo a.k.a trademark.., boleh kate trademark business la.., macam petronas n lain2 tu.., sekarang wat keje kecik2.., mane taw nanti jadi masyhur lak.., dah takyah risau lagi pasal lambang mase tuh..,


comey tak.., haha.., ok lah.., nih lah antara angan2 aku sejak msuk skola menengah.., huhu..,
semua orang ade impian kan..,

ok lah sekian sahaja dari aku..,
wassalamualaikum