Thursday, January 6, 2011

MEREKA KATA...

BEN ASHAARI



ni merupakan segmen pertama tahun 2011 dari abang ben kita yang hebat nih.., alang2 tgh boring dan dah kering idea.., aku pon join segmen nih.., kalau tak kering idea pon aku join gak.., huhu.., segmen ni mintak blogger bagi kata2 aluan kepada mereka yang bakal membaca blog blogger tersebut lah..,

berikut kata alu-aluan dari aku..

" assalamualaikum buat para pembace reader.., jemputlah jelajah blog saya yang tak seberape cantik nih.., moga isi2 nye semua berguna.., yang boleh jadikan pengajaran kita jadikan pengajaran.., kalau tak boleh tak per.., blog nih saye tulis ape yang saye nak tulis dan jugak saye kongsi ape yang saye nak kongsi.., terima kasih kerana sudi berjalan-jalan di blog ceritera saya (my stories).., sila lah tinggalkan jejak anda di tempat sepatutnye sebelum menekan button "closed" yang berwarne merah menawan tue yer.., have a nice day..."

kepada mereka yang nak join klik sini