Tuesday, May 17, 2011

some of Dean's Cup sketch's scene.., enjoy =)

Assalamualaikum semua.., baru aku perasan hari ni cuti umum hari wesak sebab adik aku x pergi sekolah.., 

so kali ni aku nak share satu benda ngan korang.., hehe.., ingat lagi yang aku x dapat gi ke kelas sebab kene belakon?? kalau nak ingat klik sini

so ape yang aku nak kongsikan ialah bahagian dimana watak aku muncul dengan mengejut.., haha.., aku ingat nak upload full sketsa.. tapi tak boleh disebabkan beberapa sebab
antara sebabnye:
-saiz  besar sangat
- tak semua scene yang ade..,

lagipon baik aku upload bahagian aku jer.., babak lain aku mencul jugak tapi babak ni spesel sikit.., hehe

so dipersilakan lah yer..,

enjoy..


tu lah dia scene aku yang spescial.., haha
aku bukan berniat nak mencapub tapi just nak berkongsi dengan para pembaca je..,

anda digalakkan untuk memberi komen dalam entry ini.., 

byk lagi entry menarik akan datang..,

so stay tune..,

sekian wassalam