Monday, April 25, 2011

sketsa punya pasal.., tak pat pi kelas....

Assalamualaikum semua..,

hari ni aku tak dapt ke kelas yang berlangsung pada pukul 11-1 saja.., sebabnye aku kene lakonkan sketsa untuk perasmian penutup dean's cup yang bermula dari jumaat malam rasanya..,

sebenarnya aku tak terlibat pon ngan aktiviti dean's cup ni.., kire aku join without acknowledgement lah.., secara tak langsung..,

gini kisah nya.., malam khamis tu tgh sedap mengunyah.., aku dapat panggilan dari sahabat peers aku mintak tolong.., aku pon bergegas ke tempat kejadian.., rupe-rupenye mintak tolong berlakon daa.., yang sebenor nye kawan peers aku ni pon kene panggil dengan kawan peers kitorang yang sememangnye terlibat secara langsung.., ape nak jadi.., nak tolak pon dah keberatan.., hihi

then praktis punya praktis.., aku ingatkan closing ceremony nye malam.., rupa-rupanya siang la.., pukul 12 tadi.., dan kami barisan pelakon handalan yang tidak mendapat upah kena menunjukkan diri pada pukul 11..,

pasal tu lah aku tak pat nak pi ke kelas aku.., huhu.., pi best jugak lah.., lagi2 mase watak yang aku dapat untuk babak 2..., jadi posmen nek basikal lalu kat red karpet then nek pentas.., tu memang semua orang pandang.., dah le aku ni muka tak da bakat..,

lepas ni sapa perlukan pelakon tambahan panggillah aku yerrr..,