Wednesday, April 27, 2011

fifa 11 x best la

Assalamualaikum semua.., 

aku ni ayik wat entri pasal game jer kan.., haih.., pe la nak jadi.., nak wat macamne.., dah tu hobi aku kan.., haha.., 

baru2 ni aku cuba untuk meng-install fifa 11 dalam lptop aku yang bukan alienware ni.., ni pon sebab ada beberapa orang yang kata fifa ni lagi best dari pro evolution soccer (pes)..,

then aku main lah.., memang tak dinafikan.., ade beberapa elemen lebih menarik dibandingkan dengan pes.., iaitu elemen kerika menggelecek atau dribbling bola..., dribble lebih mudah dilakukan dalam fifa dibandingkan pes..,
tapi bagi aku.., fifa ni more to cartoon lagi la.., sebab pes lebih realistik grafiknye., ni yang buat aku rasa tak mau maen ni.., haih.., tapi kurengnye memang kat grafik jer lah.., stadium, player tu memang real la.., cuma grafiknya 3/5 bintang.., 

so aku pon kembali ke pes.., haha.., =)