Monday, April 18, 2011

referee tak pernah menepati masa??

Assalamualaikum semua.... =)

sebenarnye aku agak kecewa dengan match arsenal lawan liverpool yang berlangsung pukul 11 malam waktu malaysia.., to be honest, aku bukan kecewa cara permainan yang disembahkan.., sebab cara permainan yang disembahkan sangat menarik.., banyak peluang yang dilepaskan oleh kedua-dua pasukan.., tapi aku rasalah bukan sengaja lepaskan kot..,

masa tambahan perlawanan ni selepas 90 minit ialah 8 minit.., lama kan.., jadi lama macam ni sebab carragher pengsan tgh padang dan juga kecederaan yang dialami caroll..., sehingga ke minit 90 kedua-dua pasukan masih tidak menjaringkan sebarang gol sehingga lah minit ke 90+6 dimana Fabregas telah dikasari dan arsenal dianugerahkan penalti yang berjaya disempurnakan oleh van Persie..,

sepatutnye semasa liverpool melakukan sepak mula selepas dibolosi, referee terus meniupkan wisel penamat sebab masa memang dah habis.., 90+8 tu memang dah lebih sebab liverpool buat sepak mula pada minit 90+9.., kemudian lliverpool cuba membolosi arsenal dengan mencuba memperoleh sepakan penalti.., mula2 dapat freekick.., tapi lepas freekick tu dapat penalti.., aku rasa liverpool memang terdesak nak penalti jugak.., yang telah disempurnakan rakan senegara persie, kuyt..,

kalau tak arsenal pasti dah menang malam tadi.., ref oh ref bukan ke kat sana ade kempen fair play.., tapi kenapa fair judge tak ade?? sediihhh aku