Monday, April 9, 2012

Guys..., please STOP it...

here i am in my blog.., lepas agak lama x update..

sekarang ni aku dah masuk second half semester pertama di UIAM Kuantan ni.., so far.., everything goes well..,

but there is one thing.., and i want it stop immediately..
entah dari mana angin bertiup sampai pokok bergoyang aku pun tak tahu.., aku ingatkan time cfs je dulu aku kene.., sekarang ni kena lagi.., nasib badan.., sabar je la yang mampu..

aku ngan dia tak ada apa2 pun.., betul aku suka dia.., tapi dia x akan mungkin suka kat aku.., dia perfect.., aku?? perfect pun tak jumpa.., so tak perlu lah kaitkan aku ngan dia.., dia pun dah bercouple.., tunggu masa boyfriend dia datang masuk meminang je.., takkan la aku yang nak pi masuk minang.., confirm kene reject mentah2.., 

so guys, please la.., kita member2.., dan akan bersama 4 tahun.., takkan la selama 4 tahun tu korang nak kenakan aku ngan dia.., awal2 dia tak tahu.., lama2 dia tahu jugak.., bukan aku je yang confirm malu.., tapi dia mesti malu.., 

yelah.... kot ye pon korang nak gosipkan dia.., jgn lah gosipkan dengan aku.., gosiplah dengan budak yang perfect.., tade la dia segan silu..

memang aku suka dia tapi confirm dia TAKKAN suka kat aku..,
because im far from perfect 10.....

=)