Sunday, May 13, 2012

zero to hero.. =)

wah.., setelah agak lama aku tak berboling.., malam tadi bowl jugak setelah hampir 6 bulan tak pegang bola boling..

even assignment tengah menimbun-nimbun sekarang ni.., bila ade orang ajak.., bukan aku taknak tolak tapi sebab terlalu ramai yang pergi.., itu memang tak boleh tolak..,

main 2 game.., bila first time baling terus dapat strike.., bangga aku.., tapi malang game tu aku dapat rank second last di kalangan kengkawan aku.., 

but wait.., loser doesn't always be a loser.., lagi pun hero kalah dulu an.., haha.., second game aku dapat second among my fren.., dengan 1 strike dan 3 spare.., and first time dalam hidup aku aku dapat score more than hundred.., selama ni nak cecah 80 pun dah payah..,

lepas kitorang bowl gi minum2.., kat mcD.., mula2 nak g mamak tapi mamak kuantan tutup pukul 1 pg agaknye.., terpakse g mcD kat teluk chempedak.., dah alang2 datang.., gi lepak kat pantai sekejap sampai 3 pagi.., ok tade kawan perempuan yang join so jangan salah faham ye..,

di sini kengkawan aku semua bagi nasihat kat aku tentang keadaan aku sekarang.., sharing moment la senang citer.., 

btw guys.., thanks a lot for the advice ok...,