Saturday, October 29, 2011

Dari PJ ke PG

Assalamualaikum semua.., nampaknye lepas ni jarang lah post entri aku yang kelihatan macam berita tak formal macam yang aku buat tyme IPTIM dulu.., 


entri ini ditulis setelah aku selamat sampai.., sampai mane?? of course la sampai umah aku an., mane lagi.., 


so dari PJ ke PG.., tu dia dari Petaling Jaya kembali ke Pasir Gudang.., dengan keputusan akhir aku yang cukup untuk lulus akhirnya aku berjaya melangkah ke peringkat seterusnya.., lepas ni nak jejak kaki ke PJ pon memang payah. sebab aku pon dah habis dah belajar kat cfsiium tu.., sekarang ni tgah tunggu procedure nak masuk UIA Kuantan je.., 


yup lepas ni aku akan ke kuantan bukannye gombak.., ok semua tu citer len entri.., sebab entri aku ni nak citer pasal dari PJ ke PG an.. 


aku bertolak dari cfsiium pada pukul 7.45 pagi.., tunggu bas.., sama ade t635 or u85.., tapi aku taktaw tibe2 ade bas ni bukan gune 2 nombor tu.., tapi aku men naik je.., aku pon men cakap dengan yakin stesen u dan bayar singgit.., upe2nye bas tu ke asia jaya.., last2 aku nek lrt dari asia jaya je lah..


so then perjalanan macam bese.., beli la tiket ke PG pukul 9.30...


last2 sampai pg pukul 3... pergh dekat 6 jam tu.., patutnye pukul 2 dah boleh sampai.., x ape lah janji boleh sampai.., then sruh member datang pickup.., last2 sampai lah umah pukul 3.30...., 


waaa penat.., selalu sampai dekat2 kul 10 or 11 malam.., ni fez time sampai umah sebelum asar sebab bertolak awal.., hehe..,


tq sudi baca..