Tuesday, July 19, 2011

hampeh betoi la

ok hari ini telah diadakan spot check besar-besaran di cfs iium ni.., tapi spot check nyer pagi.., aku lepas sebab kelas pagi hari ni telah dicancelkan..,

so tyme petang pon die buat lagi.., tapi bukan tyme dak2 nak pi kelas tue.., tyme dak2 nak keluar gi pasar malam..,

yang aku tensionnye ade ke patut aku x boleh keluar sebab pakai selipar.., aku tengok ramai jer pakai sandal @ selipar yang sespecies dengan aku.., cume 2-3 orang jer tak lepas..,

aku pon cakap la yang selama ni saya pakai lepas jer.., x pernah kena tahan pon.., kan selalu kalau pakai selipar yang jamban tu baru kene tahan.., 

pi yang tahan aku bukan pak guard.., fellow kowt.., rasenyer lah.., kalau pak guard lepas jer tadi..,

ish.., last2 hilang mood aku nak pi pasar.., bukan senang aku nak dapat mood pegi pasar malam.., haihhh..