Friday, October 28, 2011

IPTIM : KIAS tak mampu jinakkan Cougars

nampaknya pagi tadi telah berlangsung perlawanan ke-9 antara KUIN dan KUIS di padang varsiti UM manakala perlawanan ke-10 antara CFSIIUM dan KIAS berlangsung di padang CFS pada waktu yang sama.


aku telah ditugaskan di perlawanan ke-10 dimana CFSIIUM bertemu KIAS. pada kali ini CFSIIUM telah mengenakan jersi biru mereka buat pertama kali manakala KIAS memakai warna merah.

KIAS

CFSIIUM

sebelum sepak mula


separuh masa pertama berlangsung dengan penuh debaran. cubaan demi cubaan dilakukan kedua pasukan namun tiada sebarang gol dihasilkan. separuh masa kedua juga berlaku perkara yang sama. penyokong kedua pasukan pula memberi semangat dan bersorak ketika tendangan percuma diberikan mahupun bola berjaya ditangkap kemas oleh penjaga gol.


Di padang UM pula khabarnya KUIN menang 2-0 keatas KUIS hasil jaringan gol sendiri pada minit ke-6 dan melalui pemin nombor 8 mereka pada minit ke 64.


berikut ialah kedudukan setelah semua perlawanan berlangsung.

klik utk besarkan


nampaknya CFSIIUM berjaya mendapat tempat pertama setelah mengakhiri pertandingan dengan 3 kemenangan dan 1 seri. diikuti KUIS dengan 6 mata. KUIN dan KIAS berkongsi mata yang sama tetapi kedudukan ketiga diberi kepada KIAS melalui perbezaan gol.